Privat visning

Igår fick Jag & A en privat visning av den nya stadion i Malmö.
Den är verkligen gigantisk och så fräck.

Vi var inne i loger och killarnas omklädningsrum (Som förövrigt har den största jacuzzin jag sett i hela mitt liv!!!)
Presidentsviten är otrolig och vilka shyssta stolar på läktaren!
På samma plan där alla logerna ligger finns det ett badrum med pissoarer som vätter ut mot planen, så man missar inget av matchen, självklart är golvet kaklat i ljusblått..(eller ska man säga himmelsblått?) GENIALT!

Vi var även uppe en sväng på taket och blickade ut över planen och hela Malmö, vilken otroligt vacker utsikt!

Verkligen grym planlösning och allt går i vitt, svart och silver...läckert

Pianolackat golv har de också, det verkade kanske bra i teorin men i praktiken??..... not so much.. repigt och jävligt redan..

Sen gjorde vi lite annat som jag inte kan nämna i bloggen..

MEN, jag kan säga som såhär: jag kommer ALDRIG få tillgång till de ställena jag fick igår någon mer gång i mitt liv...

Kunde inte sluta att tänka på Sanni när jag var där, du hade älskat det!!



Kommentarer
Postat av: Sanni

Ja du, jag skulle inte banga en egen privatguidad tur där, får ta och fixa det... Och nu blev jag ju sjukt nyfiken på vad det där onämnbara var! :)

2009-08-05 @ 14:49:53
Postat av: Alexia

Jag kan bara inte skriva det i bloggen, med det sagt så är det inte alls så att jag inte kan berätta för dig IRL.



Call me snuffis!

2009-08-05 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback