Något stort mellan benen

Jag sitter på jobbet och har något stort mellan benen.
En 19 veckors gamal Golden retriver...

Dixon heter han och han ligger här, helt klubbad under mitt bord...Precis mellan mina fötter.

Jag är livrädd för att jag ska rulla på honom med stolen så jag sitter en halvmeter från skrivbordet och försöker jobba.
Helst av allt vill jag krypa ner på golvet och mysa med honom MEN jag har en hel del jobb som ligger på mitt skrivbord.
Han är så söt att det bubblar i mig av lycka. ibland får jag sätta handen för munnen för att inte brista ut i ett lyckligt ski.


Han är verkligen helt klubbad, en arbetskamrat ville hälsa och kallade på honom för att han skulle komma bort men Dixon orkade inte ens öppna ögonen för att titta.


Söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback