Moussaka

Jag kom ut till Oxie igår, OCH jag gick ut!
Det tog knappt 35minuter och gick väldigt smidigt (Trots att jag hamnade på en stig som ledde mig in i ett bostadsområde som jag inte kände till).



Jag blev klippt och fick en grym hårinpackning så håret känns super idag.

Det bjöds på Moussaka, sallad och bröd till middag och en tiramisu som vi komponerade ihop sådär 3timmar innan (Ska egentligen stå i frysen i 12h) till efterätt.
Det var så mysigt, vi drack lite vin, tog en ouzo och bara pratade... det var så avslappnat och skönt...
Vi satt på deras trädäck och njöt av att solen sakta gick ner bakom hustopparna och skänkte oss lite svala vindpustar emellanåt.

Hade det inte varit för att vi skulle upp tidigt idag (och att rutan på passagerarsidan till vår bil pajat så vi inte kunde rulla upp den) så hade det nog blivit en sen kväll....

Måste verkligen göra om det snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback