Festivalmix

Träffade några arbetskamrater för lite snacks, dricka och umgänge.
Senare begav vi oss ner mot festivalen och hamnade i 70-tals tältet (60-tal??).
Efter en stund så ville folk vidare mot något "dansbandstjohejsan" så vi åkte till folketspark..
Dansade lite....
Var en sväng inne på Cuba Café sen hem igen.

Jag tyckte klockan visade strax efter 23 när jag klev in genom dörren.. men den kan lika gärna varit strax efter 23,30.. inte så noga.

Jag är supertrött idag och den bidragande faktorn är nog inte hålligånget igårkväll (även om den säkert har en bidragande kvot) utan det faktum att jag låg vaken i en timme från 04,30 när det åskade inatt.. fönsterna skallrade när det var som värst...


Jag hade väldigt trevligt och jag är så glad över mina arbetskamrater (Även de som inte var med igår).... vilket otroligt härligt gäng...
Jag har säkert tjatat om det innan i bloggen men jag trodde verkligen inte att jag kunde hitta bättre arbetskamrater än de på JH...Jag kommer ihåg att jag inte var lika ledsen över att förlora mitt jobb jämfört med hur ledsen jag var över att förlora mina arbetskamrater... men så fel jag hade....
Jag har garanterat hittat vänner för livet här och det känns så kul!


Undrar var jag hamnar när denna saga lider mot sitt slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback