Ersättningsärende

Jag stämplar ju fortfarande upp till 100%.
Jag blev förflyttad från A-kassan till Försäkringskassan när jag blev tvingad att gå med i något som heter
"Jobbgarantin för ungdomar"

Långt om länge så fick jag mina pengar utbetalda... men tror ni jag fick rätt summa???
 
Man skulle kunna tro att jag fick mycket mindre än jag skulle fått... men ICKE... istället fick jag 22,000:-

Förstår ni??

22,000 för två månaders ersättning....Det är helt befängt.

Jag hade ränkat med kanske 2-3000:- istället så hittar jag 22,000:- på mitt kontoutdrag....

Vad gör man?

Jag ringde till försäkringskassan och där fick jag svar att någon skulle ringa upp mig inom 2dgr....



Fan att de aldrig kan bli rätt.....hur svårt ska det vara???

Det absolut värsta är ju att JAG som "kund" måste ringa och pepeka felet, och att jag inte får ett skit för det....

Inte ett J*vla skit........

Skit också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback