Blivit med Hus & Hund

Jag har blivit med Hus & Hund iaf de närmsta två veckorna.
Vi passar Lars & Thomas hus ute i Börringe, även deras 20veckor gamla Golden retriver Dixon.

Dixon
är hur söt som helst men också jävligt dryg, lite som ett barn.
Vi hade fullt upp igår.
*Vi lekte i trädgården
*Vi brottades
*Jag skällde på honom
*Han skällde på mig
* Han bet mig
*Jag brottade ner honom för att han skulle lugna ner sig...

Ja, ungefär som en unge med ADHD.

och ibland är han bara lugn och fin.. och då är vi de bästa vänner...



Idag när jag skulle lämna på "dagis" så gav han mig en finfin present i form av två spyor i baksätet.. när jag torkade upp efter honom så höll jag själv på att lägga en spya i baksätet... jag har mått dåligt hela förmiddagen...
Och jag kan bara tänka mig hur stanken byggs upp när solen stor och lyser på bilden hela dagen...
*Örk*

Kommentarer
Postat av: Sanni

Får lite Marley-vibbar av Dixon... :)

2009-08-31 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback