Update Projekt 3

Jag lovade mig själv dyrt och heligt att jag inte skulle låta detta projektet få ta någon som helst tid från mitt jobb, att allt jag skulle fixa och trixa med skulle ske antingen INNAN eller EFTER arbetstid(Oftast EFTER då jag börjar 7,15).
Jag kände mig lite stolt över min satta gräns och det har funkat bra hitintills(förmodligen mest för att jag inte gått vidare i projektet ännu)

Det sprack ganska snabbt, det höll inte ens i en hel månad..
IMORGON har jag en tid klockan 8,30.. så dumt egentligen... jag vet ju inte NÄR jag kan vara tillbaka på jobbet igen... säkert runt 10,00, eller där runt.
Men jag kan inte ge något definitivt svar till min chef, vilket inte känns helt bra.

Jag "antar" att det är ok eftersom det är halvdag imogron (vi jobbar till 15,00 ändå) och det beräknas vara hyffsat lugnt.

Det är nog bäst jag sätter mig ner och pratar med honom om det hela, säger han tvärblankt nej så avbokar jag, helt enkelt...

Enkelt......


Update kl 10,57.
Min chef blev eld och lågor när jag berättade för honom, "Du får ta så mycket tid du behöver" sa han med det största leendet jag sett på honom någonsin, och där och då skedde något mycket märkligt... han satte sig ner hos mig, ville veta mer och berättade allmänna historier om honom, det hela var mycket märkligt och kändes lite onaturligt...

Oavsett så kändes allt kring projektet plötsligt lite lättare och jag känner absolut att detta är en man vars vishet/erfarenheter jag kan dra mycket nytta av i olika samanhang, inte just projektet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback