Tyska landet

Imorgon åker vi (Jag, A, Anna & Peter) till tyskland....
Anna har fyllt år (33) och jag har ännu inte gett henne en present.
Det ligger hemma på matbordet och väntar på utleverans.

Jag vet att Anna inte läser min blogg så därför kan jag delge er min söta plan.
*En liten flaska bubbel
*Lite snacks
*Några värmeljus
* En Present
= En liten mysfest i hytten på båten för födelsedagsbarnet.

Jag tror hon kommer bli riktigt glad och känna sig uppskattad.
Jag vet att jag hade gjort det,.
Det låter klyshigt men det är de små sakerna som räknas, på riktigt..

Om inte så gör vi "tusen nålar" på henne......otacksamma fan...


Anna & jag i folketspark en halv-varm sommardag förra året, vi åt sushi och drack rosé.... good times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback