Sötsuget

Det satans sötsuget... min största fiende...
Sitter på jobbet och magen kurrar.... det första jag tänker på är att det skulle vara gott med ett mjölkchoklad.

Tänker att: "Nä, jag ska inte äta något. ska träna ikväll och försöker lägga en fin botten med banan och bra mat så jag orkar."

Tror ni det höll länge eller?

Nu sitter jag här med hela flabben full av centerchoklad... det är officiellt, mina vänner, jag har ingen moral.
Inte en J*vla skymt utav moral har synts til på flera mil.. på flera dagar.

Kroppen tog stryk ordentligt i helgen och hela förra veckan vill jag lova, sprit, chips, ostar, pizza, hamburgare.. jag skyller på A som legat hemma och mått dåligt... som när jag ringer och berättar att jag är på väg hem ber mig köpa "något gott" med mig hem...
Lydig och fin som jag är så gör jag detta utan någon större eftertanke...
Ingen tanke på att kanske komponera ihop en sallad eller en över huvud taget en nyttig måltid...
Nix, här köps det chips och godis.. läsk och kakor...

Mår faktiskt lite illa över mig själv när jag tänker på det...

Så ikväll är det jag som spyr på träningen av överansträngning.


Kommentarer
Postat av: Sanni

Haha, känner igen mig där :) Min hemliga last är havreflarn, doppade i choklad såklart. Jag tar ett, sen tar jag ett till, och ett till, och snart har jag ätit upp hela jävla asken. Noll självkontroll...

2009-04-23 @ 23:23:49
Postat av: Sanni

Jag lovar att försöka bjuda på nåt inte alltför onyttigt på söndag. Efterrätt blir det, men kanske inte choklad då...

2009-04-23 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback