Lite gamla bilder

Jag träffade Anna och tittade på opera och drack lite rosé.
Ett glas som är fyllt med ostiga avtryck och flottiga fingrar... fräscht ;)


Jag planterade om två växter


Andreas gick förbi och såg "roten" till den ena växten och blev genast illamående...(enligt egen utsago) så känslig..


Jag blev väldigt nöjd med resultatet och sprutade lite bladglans för mer effekt.


Numera hittar man alltid Doris ute på balkongen där hon kikar genom springan på de små barn som leker utanför... hon älskar att vara där ute och njuter i fulla drag. Speciellt när hon kan ligga i solen på det kalla betonggolvet.


En enkel lunch på en lat sommardag... gorbys, lite rivna morötter, en tomat och en kall öl/cider... njutbart till det yttersta.
i bakgrunden ser man mina sexiga mysbyxor :)



Sandra D & Rille var hemma hos oss en kväll.




De hade med sig hunden Bailey och jag försökte gosa, det gick sådär...



Sanni kom över på lite lunch, detta var dagen då vi satt i solen och fyllnade till och blev sådär härligt djupa och nostalgiska...


Jag körde hem till Lars & Thomas och där bjöds det på grillat som var utöver denna värld.. så gott!
Syster hade gjort grym guaccamole (stavas väl så?) och hade jag inte varit tvungen att köra hem så hade jag aldrig åkt därifrån.. där är så mysigt!

Thomas hade färgat sitt hår och det var en grymt snygg färg! bilden gör verkligen varken honom eller färgen rättvisa.


Systers rumpa hade också fastnat på bild.


Och här är någon timme senare, en obligatorisk bild på systrarna som verkligen inte gör oss rättvisa heller.. jag skyller på kameran som faktiskt är något utav det sämre jag haft...



En dag efter träning gjorde jag en riktig bulgarisk shopska-sallad... med lite vitlöksbröd och ett glas rött så var den där 1,5h som vi tränade bortblåst... ganska korkat egentligen... skulle ju käkat en burk tonfisk eller något, men frågan är hur kul det hade varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback