Ledig Dag!

Lite smått och gott om vad jag gjorde på min Lediga måndag.

Eftersom A också var ledig så bestämde vi oss för att åka ut till IKEA och äta vår frukost.
ett mycket bra val.
2 frukostbullar, ett gäng pålägg och kaffe för 10:- shysst.

Vi hade en del att handla så vi gick en runda på IKEA och fick med oss ett balkongbord med 2 stolar, lite värmeljus, en matta, några möbeltassar, doftljus och annat smått och gott.

Eftersom Miljögården fortf hade öppet så åkte vi ut dit för att se om de hade fler kuddar av den sorten jag fick med mig hem på lördagen. Det hade dem inte =(.
Men vi köpte två krukor till balkongen och en ljuslykta som vi ska ha på balkongbordet.

Längtar tills det blir lite varmare väder så jag kan få planetera och inreda balkongen =).

Vi var en sväng inom Nilssons i Svedala också och hittade en soffa som vi blev alldeles förälskade i.
Så om någon vill ha en knappt 1 år gammal soffa från Seating Concept med divan så hör av er.
3000pix (viss prutmån finns alltid)

Fin fin frukost.


Vi har bott i lägenheten sedan slutet av november 2008 och FORTFARANDE inte köpt någon dörrmatta.
Men nu äntligen köpte vi en och med ens så är hallen inte lika grusig, vilket mirakel =P.


Vår super JÄTTE TRÅKIGA balkong, trist oh smutsigt golv.
Ja, allt är helt enkelt strist och murrigt.
Det ska bli ändring på det =)
Får återkomma med bilder på Före/efter resultatet


På kvällen blev det krydd-lax med Pesto vinägrett, super gott och jag får tacka Sandra Motte som introducerade mig för denna typen av vinägrett.. jag som är så förtjust i pesto..Tack min Gam!

Om nom nom...


någon tyckte att laxen doftade extra ljuvligt och satte igång med någon form av show för att vi skulle ge henne lite.
Super-porrigt tvättställ i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback