Helg!

Hoppas alla kommer få en trevlig påsk och att alla får i sig lagom mängder med godis.

Ikväll ska vi ut till A's föräldrar och käka middag, jag hoppades på grillat men jag tror det blir varmrökt lax vilket också låter rätt gott... jag är bara så förtjust i allt som är grillat och rökt att jag tror det tog över lite. Det och allt prat om folk på jobbet som grillar "HELA" tiden..
Förutom god mat så hoppas jag på ett glas vin eller två och trevlig sällskap.

Imorgon, fredag så kommer mannen och hämtar vår soffa. Vilket gör att vi blir sofflösa i 6dgr.. om jag känner A rätt så kommer han föreslå att vi ska blåsa upp vår luftmadrass och ligga framför tv:n... luktar bekvämlighet på långa vägar..
Sandra Motte skulle komma över på lunch så vi hoppas att vädret är fint så vi kan sitta på balkongen och mysa.

Lördag så är det påskmiddag med familjen ute i Bara, en riktig påskmiddag med ägg och sill... ska bli så underbart gott!

Nu slutar jag om tio minuter....
För här på Meca, finns det inget som heter "halvdag".. här går vi 15,00 dag innan röd dag...
Jo, det tackar vi för, en hel halvtimme innan min ordinarie "sluttid"....

En massa påskpussar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback