Grillkväll hos Sanni & Anders

Lite bilder från kvällen hos Sanni & Anders

A väntar på taxi


Jag väntar på taxi


Vi kommer fram och ser att Sanni har dukat väldigt fint, Anders sitter vid grillen.


jag pussade lite på A medan vi väntade


Båda pojkarna ser märkligt nog väldigt frågande ut på denna bilden men jag kan intyga att maten var riktigt god och marinaden? himmel....


Det serverades öl i vinglas ihop med en skål sorbé till efterätt... mumma!


En bättre bild bjuder jag på här... Sanni tog upp ordentligt ;)


Och det fick ett godkänt betyg...(Mina fingrar i vägen såklart och tagen mot solen.. lysande)


När jag låg och slappade i soffan så kände jag någon som kröp upp bakom... och det var sanni.... kompis-mys!
Nästan det bästa myset som finns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback