Dåligt samvete

Jag har så dåligt samvete.
Min syster firar sin födelsedag imorgon och hela familjen och några vänner ska åka upp till höör för att fira hos mormor.
Det värsta är inte att jag ännu inte köpt en present.. det värsta är att jag inte ORKAR köpa present idag...

Jag är trött och kinkig, plus att jag tog bussen idag och det är långt ifrån så bekvämt som det hade varit med bil, MEN jag ska handla.. så mycket vet jag.. jag bara önskar jag hade bilen idag... och att jag var på bättre humör..
Det är inte shoppandet i sig som jag inte vill göra... det är det faktum att jag hellre vill direkt hem och slänga mig på soffan när jag vet att jag inte kan det.

Och jag har bara mig själv att skylla, det är dåligt planerat... riktigt dåligt planerat.

Varöfr jag är kinkig?
Dagen idag har BARA inneburit problem, det har varit sura kunder, tröga kunder, folk som påstår att jag lovat dem saker när jag aldirg pratat med dem, folk som lägger över SINA arbetsuppgifter på mig och allmän dötid...
För att sammanfatta det kort
Det händer inte mycket på jobbet idag men när det väl händer något så är det bara problemärenden.



Jo, men lite bitter får man nog säga att jag är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback