Tillskott

Igår öppnade Mediamarkt i Malmö/Arlöv...
Andreas var där under dagen och raporterade om kaoset...
Sen ville han att jag skulle följa med efter jobbet så vi kunde titta på en del grejer han hittat.
Han hade hittat MYCKET, men efter att jag verkligen rett ut saker och ting och fått honom på rätt köl ang vad vi EGENTLIGEN behöver så gick vi därifrån med en digitalkamera.
Jag sålde min gamla till Mamma och saknade den direkt så jag köpte en ny, bättre =)

Förväxla inte digitalkamera med SYSTEMkamera...
Jag har alltså INTE sålt min älskade systemkamera.

Här har ni en fin fin bild på mina nya, alldeles underbara kamera.
It's PINK and im loving it!!



Helgens planer:
Hundvakt, packa inför flytt (just det! det blir nog flytt ändå!!!) träffa sandra Motte, kanske träffa Sanni, kalas för mormor.

Kommentarer
Postat av: Sanni

Så fin, man vill bara äta upp den!

2008-09-26 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback