Snabbt nu!

Uppdaterar snabbt eftersom det är en hel del på jobb.

Jag hade det underbart i huset i höör och Sanni kom upp och spenderade hela helgen med mig, micke & molly och till och från A också.

Det var rktigt mysigt och jag har några bilder som jag ska lägga upp när jag hinner!!

Två veckor framöver så ska jag bo ute på landet, i föräldrarnas hus och passa hunden, det känns sådär faktiskt... jag känner att det blir för mycket.. att jag får offra så satans mycket av min EGEN tid... och det är ganska trist.. samtidigt så vill jag ju ställa upp men det känns också som om det BARA är jag som alltid blir tillfrågad när det är sånt här som ska göras som hus/hundvakt... och ist för att de ber min syster som inte måste lämna bort katter och åka hem någon gång i veckan för att ge marsvin mat och för att fylla på kläder så måste jag göra det.. jag som inte ens har körkort...
Ja, man kan väl säga att jag är den stora förloraren i den här överenskommelsen och jag är lite bitter men jag får se det positiva i det.

1) Jag får frisk luft
2) Jag får umgås med hunden
sen finns där tyvärr inte mycket mer.. och jag funderar på om det är värt det?

Jag kan inte ens ha med honom på jobbet....

Känns som om detta tillför mer bry än glädje...
Men jag är glad att min syster hjälper till och kör mig till och från jobbet, det hade fan inte gått annars..

Jag har fått en del nya arbetsuppgifter också, vi får se hur det går med det.. jag har ju precis kommit in i detta och nu ska jag ta nya saker? Only time will tell

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback