Sådär, då kör vi

Då kör vi en ny vecka, vänner.
Hoppas alla hade en bra helg?

Jag har haft en riktigt bra helg!!
I fredags så kom Sanni förbi och vi gjorde en favorit i repris med stolthet och fördom oc denna gången såg vi hela dvd:n... så bra =)

På lördagen så rensade vi på vinden inför flytten, vi hade mindre skit än vi trodde så det var en positiv överraskning
På kvällen körde vi bort till Sandra & Rille för att käka god middag, vi hade Zixten med oss. A bestämde sig för att han också ville dricka vin under kvällens gång så vi lämnade bilen hos dem och gick hem, de bor nere vid ellstorp så det var inte så långt.
Vi hittade även en 100-lapp på vägen hem.. jackpot ;D

I söndags så åkte vi ut till A's föräldrar för lite fika och senare på kvällen middag, vi gick låååång runda med Zigge som hittade en stor pinne som han släpade runt från början till slut och när vi kom hem till trädgården så tuggade han på den så det blödde i tandköttet...

En lugn helg men det kändes som vi hann med väldigt mycket och ingen som helst stress hade vi heller.... skönt!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Åh vad bra att ni hittade min 100-lapp som jag tappade i lördags! Du kan sätta in pengarna på mitt konto. Puss!

2008-09-25 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback