Lannet

Hej igen!

Jag provade att ta med mig vovven på jobbet idag och det gick inte alls, han var pipig och bröt sig ut genom plexi-skivan jag satt för dörr öppningen.. synd.. det hade varit gyllne annars..

Igår fick jag klippning, plockade ögonbryn och fick dem färgade för 200:-.. känns så jävla gutet!!!!

Idag har jag återigen ont i huvudet och jag längtar tills dagen är slut!

Jag har fåt kreditera några fakturor idag och det har varit sådär kul, mening är ju att man ska FAKTURERA inte KREDITERA.. nåväl

Blir bara ett litet och snabbt inlägg idag också.
Jag saknar min kamera som är med föräldrarna i ungern... jag vill lägga upp bilder till mina inlägg såsom det var innan...
Är kul att gå tillbaka och se själv sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback