Jag sitter hundvakt

Känns det otippat att jag sitter hundvakt denna helgen??
Nää.. förmodligen inte.. jag gör ju det jämnt?
Det är ganska tidskrävande men oj vad det genererar extra chash =)
Och ingen klagar på extra chash ;)

Det som är lite otippat är att det INTE är micke och molly denna gången utan det är Zixten...
Zwenzzons lilla ögonsten..

Här har ni honom


Zigge


FYI:
Igår var vi ute med honom på ribban, och jag klev i en stor jävla bajs!
Alltså vi pratar typ fotbolls stor så den smög dig över kanten på min loafer och upp på strumpan och upp under byxorna...
Jag kände doften när vi satte oss i bilen och tänkte att  Lill Z hade trampat i något eller att han kanske släppt sig... men när jag tittar ner på bilmattan, på mina skor så ser jag en vit sko och på andra foten ser jag bara en massa bajs och några vita fläckar som skulle vara min sko....
Ja, okej jag överdrivet lite.. jag såg faktiskt ganska mycket av skon men det om att det smugit sig upp på benet är sant.
Jag satt och klöktes hela vägen hem och när vi kom upp till lägenheten fick jag stå och handtvätta allt med handskar på som sedan kastades... så jävla vidrigt.. men så typiskt mig också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback