Huvudvärk!

Jag har haft huvudvärk sen i måndags. ganska trist men nu har jag tagit en ipren till så det går över.

Igår när jag blivit avsläppt av syster hemma så satte jag direkt igång med att laga mat.
Och när jag stod där så sneglade jag på vinboxen och tänkte "Ähh, det är ju bara onsdag.. inte kan jag?"
Jag fortsatte laga mat men sneglade hela tiden åt den där boxen med det fina röda vinet innuti som bara låg där och väntade på att jag skulle sörpla i mig det under min matlagning.. som om det nästan skrek åt mig.. DRICK MIG!!!.. JAG VILL BLI DRUCKEN!!!
Jag skakade lite på huvudet, skrattade lite åt mig själv och fortsatte laga maten.
Jag tittade ner i min högra hand och i den håller jag fanimig ett vinglas med den ljuvliga drycken i..
HUR ÄR DET MÖJLIGT!?

Nåväl, visst kan jag unna mig själv den lyxen?
Bra Lougne musik i högtalarna, god mat på spisen och ett glas rött i handen... kände mig onekligen som en lyxfru ute i huset på landet och det kändes väldigt bra...

Något som saknades var de höga klackarna, men jag har funnit att det inte är så bra för ryggen att stå och hänga över spisen i den ställningen.. så det överlåter jag till desperate housewife's

Kul att få känna sig som en preinsessa ibland, speciella dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback