Helgen

Jag fick en jobbmobil igår, ÄNTLIGEN.. har bett om en sen jag började men först nu fick de tummarna loss... vill ju kunna åka iväg och vara ute på lagret utan att behöva springa in så fort någon kallar i intercomen

Så det känns bra och jag är väldigt tacksam!

Efter jobbet idag så ska vi åka och titta på vår nya lgh, mäta lite och göra en allmän koll. Ska bli kul att se den igen.. vi har ju bara sett den en gång.
Efter lägenheten så sticker vi och tränar och sen är det direkt hem för lite fredagsmys... blir nog en bra dag =)

Imorgon så kommer A's föräldrar och bror med flickvän ut till Bara för lite middag och sällskap.. blir trevligt men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska laga....
Middagen borde ju bestå av tre delar.. eller så kanske man bara ska göra något enkelt såsom en paj med en god sallad och en fruktig efterätt??

Hmmm... jag får fundera lite och så får vi se hur kreativ jag är imorgon när allt kommer till kritan...

Nu ska jag fortsätta att ta mig ann mina nya arbetsuppgifter, det går ganska sakta tycker jag och jag hoppas jag kommer in i det ganska snabbt...


Hoppas Ni får en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Hur var din helg? Jag var en sväng i Bara i lördags, på 30-årsfest, och i söndags blev det soffan.



När kommer bilderna från Höör? Det är särskilt en bild jag vill se, du vet vilken :)



Pusselipuss!

2008-09-08 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback