Halka!

Jag gjorde halkan idag och det var så sjukt kul!!!!!

Det var jag och tre killar och JAG var den enda som inte körde ihjäl älgen... ganska kul ;D

Det är sjukt kul att snurra rundor inne på banan men när man tänker på att det hade kunnat vara i verkligheten så gör det mig livrädd

Och det hjälpte inte att de visade en film med massa olyckor där älg hade flugit in genom rutan, där bilar var sönderkrossade och en video där en bil voltar med folk innuti bilen... obehagligt...

Och dessa ständiga "crash test dummies" videorna gjorde ju att det vred sig lite i magen


Men ack så givande hela upplevelsen var!

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är det kul!!! Fick du sitta upp o ner i bilen också? Allt bra annars?

2008-09-16 @ 15:15:42
Postat av: Alexandra

Nä jag fick inte sitta upp och ner, visste inte att man kunde.. men det hade varit sjukt fräckt!!

Allt är bra annars, livet rullar på och jag har som vanligt hyffsat många projekt på gång haha.

Du då?

Kan du inte skicka din mail till mig så vi kan maila lite?



Kram

2008-09-17 @ 08:30:03
Postat av: Louise

larsson[email protected]

2008-09-17 @ 14:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback