Gode gud!

Jag har haft en awsome helg!!!!

En mysig fredag med Sanni där vi åt god sallad med vitlöksbröd och vin.
Sen skumpa och ostar till stolthet och fördom.... kom i säng vid 23,00 en riktig myskväll
och det är alltid lika skönt med lite "girltalk"
Vi har rätt märklig syn på saker och ting kring våra förhållande men fantastiskt nog så tycker vi likadant...

I lördags var det fest igen, efter mycket om och men bestämde jag & lina oss för att faktiskt gå ut och ha kul.. vi käkade lite äppelkaka och drack lite drinkar innan vi gick ut... sen drog vi en petflaska med godheter och begav oss rätt in i dimman.... fy så jävla fjortis men OJ så kul vi hade!!!
Sista drinken intogs 4,30...jag kom insnubblandes vid 5 på morgonen... precis när A skulle gå upp och jobba.
Bilder på Zwenzzons blogg visar att det var jädrarns trevligt och jag länkar inte till den för jag skäms faktiskt, haha

Hela söndagen var jag bakfull som en örn och mådde jävla illa.. fy så dåligt jag mådde...
Låg hela förmiddagen i sängen och vred på mig..
Flyttade mig till soffan på eftermiddagen där jag tog en ipren och en resorb..jag somnade igen, denna gången till ljudet av "Wopido, jag vill ju va´som duuuu" sången från djungelboken... vaknade upp 45min senare av att A ringde och då mådde jag faktiskt bättre, dock lite huvudvärk vid snabba rörelser (läs, normala rörelser som att titta åt höger och vänster efter vattenflaskan)
Åt en varmrätt för jag orkade inte ta tag i mig själv.
Ringde A och bad honom köpa chips och dippa...
Åt så jag mådde illa (igen) sen gick jag och la mig för sista gången(vid hyffsad tid)


----------------------------------------------------------------------

Jag skulle tagit med kameran idag var planen, för att lägga upp de bilder jag så länge tjatat om men jag mådde fortf sådär när jag vaknade imorse och sa "Screw It"....
 
bättre karaktär förväntas återkomma senare under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback