flåt!

Jag har varit skit dålig på att uppdatera här, jag vet!!
Det har varit på tok för mycket på jobbet sen jag fick de nya uppgifterna.. mycket att tänka på och sådär.. jag är i.a.f sysselsatt kanske är ett bättre ord...jag hinner helt enkelt inte sitta här och muppa.
MEN en klen tröst är kanske ett svagt löfte från mig om att försöka komma in i helgen och faktiskt lägga upp de där bilderna!!??

Idag kommer Mammi & Pappi hem från Ungern och jag får äntligen komma hem till min egna lgh och till mina egna saker.. ska bli väldigt skönt!

Jag & Sanni ska ha ett Stolthet & Fördom marathon idag med god sallad, ostar, kex och vin.. jag längtar redan!!

på Lördag ska jag packa lite mer av vårt hem i lådor och sen på kvällen ska jag nog ut med Lina..(?)

Vi ses i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback