Wwaahhhe!!! flytt, flytt, flytt

Idag blev det äntligen 100% klart!
Jag är så lycklig och fast jag förra veckan la ner 60:- på anmälningar till bytessidor så är det så underbart att det hela gick igenom!

Den 19 Oktober
Eller den 26 oktober flyttar vi (Beroende på tid för besiktning o.s.v)
Så jag räknar med att alla de som dyrt och heligt lovat (Även under fylla) att de ska hjälpa till faktiskt gör det ;)
Det ligger fin fina pizzabitar i potten (Eller är det lättare (läs billigare)att göra paj??)
 Äsch, allting löser sig när det väl är dax!

Denna helgen ska jag packa packa packa... plus en hel del annat skoj

Drar hela helgens planer senare i veckan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag gjorde jag lilla uppkörningen, det gick riktigt bra =)
Senare idag är det aerobic som sist var sjukt kul, hoppas det är det idag oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback