Tutut!

I lördags träffade vi Sanni & Anders, vi tog först någon drink hos oss och sen tog vi bussen till Gazpacho där vi åt god (Men dyr med tanke på hur lite man fick, jämfört med andra tapas restauranger) Tapas.


(Sanni & A)


Vi gick sedan vidare till Feagans (Stavas det så?) men där var knökat så vi gick till pickwick.... vet inte riktigt hur jag gillade det, där var bara en massa fulla gubbar och kvinnor som hade "hungry eyes"....

(Jag & Sanni)

Jag gjorde en obscen gest vid vårt bord och en äldre herre stannade och log så det såg ut som om hela ansiktet skulle spricka... ja, jag vet inte men hela situationen var helt galen..


(Anders & A)

Det var mycket snack om att killarna skulle ha en fin kväll med stolthet och fördom och hur de skulle sitta ihop kurade i soffan, alldeles för nära och prata om hur fina kläder de hade på 1800-talet... och sen fick jag tag i denna bilden där både ser ganska glad OCH feminina ut... aww våra söta killar

Någon som stod precis bakom Anders, släppte en riktig brakskit och Anders fick gå upp och ställa sig någon annanstans för att det luktade så jävla illa...Han som släppte brakskiten berättad det för sin kompis som i sin tur garvade.. vilka jävla svin...
Men vi skrattade också en hel del, så det var mest synd om Anders

Vi gick därifrån vid 23,30 och tog taxi hem till oss där Sanni & Anders promenerade sina kvarter hem


(På vår "trygga" gata)


(Söta)


(Jag & min Finaste)

Kommentarer
Postat av: Sanni

Så kul det var, särskilt Pickwick. Älskar bilden på pojkarna, de är så SÖTA ihop! Och så ser man BigButt där bakom :) Gillar tuppen på vår bild oxå.



Kraaaam!

2008-10-09 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback