Snart Fredag....

Såhär ser min helg ut.

Fredag: Iväg på avskedsfest för James & Tara som åker tillbaka till Boston efter 6mån i sverige.
 Vi kommer vara hemma hos Svensson & Mia... Jag tar med mig Sanni och jag tror det kommer bli kul =)

Lördag: Jag & Sandra Motte åker till Hyllinge för en fin shoppingdag tillsammans, vi ska först hjälpa mamma att slänga två tvapparater och sen tar vi bilen och drar... På kvällen är det födelsedagsfest och jag åker först hem till Jennie för några fördrinkar innan vi tillsammans drar dit =)

Söndag: Om jag inte har en FET baksmälla så ska jag packa och måla lite... självklart kan jag göra detta även om jag är bakis men effektivitetens lampa lyser starkare om man har alla hjärnceller samlade och inte utspridda som när självmordsbombaren "Vod Kah" gjort hembesök...

Tråkigt att A jobbar hela helgen =(


Nä, dax att göra sista rushen innan helgen...

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback