Skånemässan

Jag & A var på skånemässan med A's föräldrar igår, det var riktigt bra detta året!
Där var jätte mycket saker att titta på och jag blev såklart väldigt shoppingsugen för de pengar som jag inte har.
Vi gick där flera timmar och tittade på allt möjligt kul.
En massa rabatter och en massa gåvor fick man också, är alltid så kul att få en massa skönhetskrämer att prova.
Kändes lite som julafton.

Man fick gratis manikyr så jag valde fransk, blev VÄLDIGT snyggt och det är skönt med lite vardagslyx.
Jag pratade om att jag byggt naglar någon gång tidigare och att det aldrig höll speciellt väl.
Hon sa att hon inte tyckte det var så konstigt för mina naglar var så bra i sig själv (Med nagelband, olja och allt det där)och att de inte ville ha materialet.
Hon sa att om jag kommit till hennes studio och velat ha påbyggnad så hade hon vägrat att göra det..
Känns kul att hon berömde naglarna så mycket och samtidigt kändes hon så ärlig och lät mig inte göra det bara för att hon skulle tjäna pengar.

Jag blev väldigt, väldigt nöjd!!




Jag fann även maggan i soffan med en tidning som vi fick ihop med något prov.
Hon ser halvt förvånad ut och halvt skräckslagen, ser ni minen?
Samtidigt så fnittrar hon hysteriskt åt vissa saker och jag undrar såklart vad det är hon tittar i (innan jag visste vilken tidning det var).
Jag smyger runt soffan och knäpper en bild.
Det är helt ok att hon sitter och tittar i den men när hon börjar fråga mig om penispumpar och vad de är bra för samtidigt som hennes son sitter i andra änden av soffan så skäms till och med JAG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback