Shout Out!

Jag ska bara passa på att göra en Shout out för detta läppglans!!

Glam Shine 6h från Loréal.

Den är helt underbar och håller verkligen läänge, 6 timmar vet jag inte men det håller helt klart genom måltider och drickande, jag är så nöjd.

Den som inte tycker om den kletiga/klistriga känslan som man lätt får av läppglans bör hålla sig borta från denna produkt!

Jag provade den i lördags för första gången och den höll hela kvällen, när jag kom hem på kvällen så hade jag fortf rosa skimmriga läppar, och då hade jag druckit två groggar, två glas vin, ätit massa goda tappas och druckit en cider.... det kallar jag att hålla vad de lovar!

Kostar 125:- på H&M (Finns säkert både billigare och dyrare på andra ställen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback