Så irriterad!

Jaha, just när man tyckte att allt var grönt i detta jävla bytet vi är involverade i så strular VÅR hyresvärd.
Han vill helt plötsligt träffas.
Vilket han självklart får, men han kan ALDRIG och ställer in gång på gång.
Jag menar, han har ju vetat om bytet MINST lika länge som vi har och om han nu ansåg att det var det allra viktigaste att vi sågs VARFÖR har han inte tagit sig tid till detta innan?!

Jag förstår helt enkelt inte...

Så imorgon ger vi det en ny chans och kan han inte ses så vet jag faktiskt inte om jag har lust att genomföra detta byte, det tar för mycket av min energi och mina tankar, jag har inte tid att lägga focus på något.
Och känns det så jobbigt som det gör just nu, är det då kul att ha honom som hyresvärd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback