Klipp, vin & Flyttlådor

Jag var och klippte mig hos Lilian igår och som vanligt så blev det jätte bra och det är alltid lika mysigt att få bli omhändertagen och snacka lite....

Efteråt åkte jag & A till Börringe för att hämta lite flyttlådor hos syster och T.
Syster ringde och sa att de var hos Lars & Thomas i prästgården och att vi kunde komma dit först.
Vi tog något glas vin och hjälpte dem bära in några stolar och bord inför ett stundande 30-års kalas (läs 40)


De har ett helt underbart hus, de bor i prästgården i Börringe som är på 460 + 90 + 125 kvm
Helt galet stort men otroligt mysigt.. de har verkligen fått till det =)
Vi sov i pigerummet när vi varit på fest hos syster & T  i sommras och där är verkligen så romantiskt och vackert...
Smakar det så kostar det dock

Sen åkte vi hem till syster & T som bor några hus bort och hämtade aningen fuktiga flyttkartonger!!



Jag måste bara få gnälla lite över systers skor.. CROCS Helt ärligt Annika??
Vafan......

Jag fick även en jätte fin sjal och en liten flaska champagne av syster yster
Jag ser ut som fan men jag orkade inte ta fler bilder för min fåfängas skull.. det är ju sjalen som är det viktigaste på denna bilden och den är najs!!!
Ännu klarare och finare färger IRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback