Kallt & Ruskigt

Det har regnat nästan hela dagen, är så tacksam över att jag hann till jobbet innan det började (promenerade idag)!

Igår kom min älskade syster yster förbi på lunchen och bjöd mig på lyxig luch a la pastakungen.
Det är så synd att vi inte kunde sitta längre, jag kände att det inte riktigt räckte.
Hinner lixom inte riktigt  "komma in/upp" i varandras vardag....
Men mysigt var det och jag får vara nöjd med det lilla jag får =)

En tråkig sak är att så fort det blir såhär kyligt och ruskigt väder så torkar mina läppar, jag vet inte hur det är möjligt men jag antar att mina läppar är överkänsliga mot kyla och vind.
Samma sak med mina knogar, de blir alldeles torra och fnöskiga av detta ständigt tråkiga väder samtidigt som man tvättar sina händer så ofta.
Jag har mina räddare i nöden, har ni?

Jag använder billiga alternativ för jag anser (just i detta fallet) att billigt är bra och så länge de gör susen för mig så är jag lycklig över att kunna spara en liten slant.
Carmex på läpparna (Carmex säljs nu på Willys såg jag, kan även vara en tillfällighet och något parti de fått in) runt 30:-
Försvarets hudsalva på knogar och torra ställen överallt på kroppen, även på läpparna. 18:- på Apoteket


Jag älskar produkter som är billiga men som gör susen!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det Aerobic och det ska bli roligt.
När det är såhär trist väder så gör det mig träningssugen, riktigt ordentligt också.
För min egen skull så borde det kanske vara dåligt väder ofta?! haha


Nääää, tillbaka till jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback