Helgen kommer med stormsteg!

Sådär, då var det fredag igen och snart är det helg, kanske redan nu för vissa?

Såhär ser mina planer ut.

Fredag: Idag efter jobbet ska jag & A köra ut till den (förhoppningsvis) nya hyresvärden för ett litet samtal.
Sen ser det inte ut som om det händer något speciellt, förmodligen en god middag och lite packande.

Lördag: På dagen ska vi övningsköra och A måste handla nya jeans och en ny jacka, vilket förmodligen resulterar i att jag kommer handla något för de pengar jag faktiskt inte har denna månaden...
På kvällen kommer Sanni & Anders över för någon drink innan vi går på restaurang, ska bli så mysigt... vi vet dock inte ännu vart vi vill gå så det kanske skapar ett litet dilemma men vi får se =)

Söndag: Jag, A & A's föräldrar skall gå på skånemässan i någon timme. A's pappa fick köpa biljetter för 75:- ist för 120:- så det var ju en bra deal. Vi gick där förra året och var ganska besvikna för vi tyckte inte det var värt pengarna (Kostade ännu mer då) men när det kostar 75:- så behöver man inte fundera speciellt länge.

------------------------------------------------------------
För en vecka sedan köpte Anna en superfin plånbok/clutch och jag blev så avundsjuk.. eftersom jag inte har råd att köpa den själv denna månaden... så igår kom Anna in efter lunchen med ett paket...i detta fina petroleumfärgade papper ligger plånboken och i plånboken ligger en lapp "Klart du ska ha något fint att stoppa körkortet i".
Den är så så så så fin, i svart skinn med en grov dragkedja i silver PLUS ett myntfack med dragkedja.. inga värdelösa knappar här inte =)

Jag är så lycklig och Anna fick flera pussar och kramar!!
Hon sa att hon tycker det är så kul att ge mig saker för jag blir så entusiastisk och tacksam... ja men det är väl klart!?





Ser ni den ensamma 20lappen i min börs... det är typ så lite pengar jag har denna månaden när jag lägger upp min budget för att klara av månaden.... fy fan alltså... självklart så överdriver jag en aning, men det är inte mycket som finns på kontot efter alla körlektioner och skit..

Bilderna gör inte plånboken rättvisa, den är inte så glansig, blixtens fel.
Sitter och doftar på den nu, älskar doften av skinn!


Jaha, dax att jobba!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback