Fotboll & Fest

I lördags åkte jag hem till sanni där Jag, Sanni, Anders & Marko tittade på fotbollen.
Efter 0-0 så åkte vi till fest hos Jennie.
Det var riktigt kul att träffa söta Jennie igen och jag tycker om henne mer och mer för varje gång =).

Det var dock en märklig fest överlag, jag tror inte att vi och de andra var riktigt på samma nivå.
Vi var riktigt festsugna när vi kom dit men sen avtog det(?) Jag vet inte om det var för att de som redan var på festen bara "satt där" och såg lite bistra ut eller om det var för att samtliga killar på stället hade legat med varandra(!?) Jepp ni läste rätt.
I princip alla hade legat med varandra, eller alla killar hade i.a.f en kille gemensamt som de legat med... mycket märkligt....

Det är lite grann som tanken på äldre människor som har sex... "man vet att det händer men man vill inte höra detaljer"

Nåväl, Sanni slummrade till i Jennies säng och sen var all stymmelse till festhumör som bortblåst och vi cyklade hem.
Men mycket skratt blev det och här har ni några bilder från kvällen!!

Sanni sörplar drink hemma hos Jennie


Hihi söta flickor!



Jag & Jennie, jag vet inte vad min lugg håller på med...


Sanni råkade lägga sitt skärp i någon mystisk fläck på toasitsen varpå panik utbröt


Tvagning pågår för fulla muggar


Jag skrattade och hängde över Sanni


Några mystiska hål i hissen, undrar hur länge folk varit där inne så de börjat pilla små hål


Sanni hittade en bil som jag sedemera drog henne på


Och jag drog för hårt för sanni trillade bakåt och av hela skiten


Jag är äckligt lycklig bredvid en äcklig leksaksbil

Kommentarer
Postat av: Sanni

Vi hade nog ganska kul ändå ser det ut som :) Hade dock glömt olyckan inne på toaletten, usch.. Bara du och jag vet hela sanningen ;) Och som vi misshandlade den där jäkla lastbilen. Jag ser ut som att jag säger "Nääääääeeeeh vad hände?" när jag trillat av den haha! Och du håller upp den som en jäkla trofé "kolla vad jag skjutit" lixom :)



Har alltid kul med dig strumpan!

2008-10-15 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback