Fortf på rysligt humör

Fan, jag är fortfarande på skitdåligt humör...

Jag & A åkte ut till vår nya hyresvärd för att "visa" oss och få prata lite.
Vi fick bokstavligt talat inte ett SKIT ut av mötet.

Det visar sig att vi kommer råka ut för ännu fler rundor innan vi ens får sätta foten i vårt nya hem...
Är bara så trött och bitter på hela historien...
Det får räcka nu känner jag, hur svårt ska det vara och hur i HEL**TE kan samtliga hyresvärdar i hela Malmö vara så oförmögna till att förstå vad ett BYTE är... de har verkligen ingen koll på hur man skall gå till väga och det skrämmer skiten ur mig,...


Igår skrev Akelius kontrakt på VÅR lägenhet med de nya hyresgästerna utan att vi ens sagt upp vår lägenhet, bara en SÅDAN sak gör att jag blir fullkomligt skogstokig......

Jag känner mig stressad och illa till mods...

Jag vet inte vart jag står eller vad som händer....

----------------------------------------------------------------------------------

Kanske borde jag egentligen ta det jävligt piano och vänta ut alla parter som fortf har en korv på tråden.
Jag har ju trots allt inte sagt upp min lägnhet och inte en levande själ kan komma och säga något annat.

Dax att ta spjärn vänner för det verkar som om vi står inför en knottrig resa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback