Bra rutiner!

Vi har alla en hel del rutiner när det kommer till vår vardag.
Kanske rutiner på morgonen, en rutin på eftermiddagen vid lunch eller kanske en rutin på eftermiddag och kvällen.
Det finns en hel del rutiner jag är riktigt nöjd över och en hel del som skulle behövas förbättras.

En utav de jag är extra nöjd med är denna.



Varje morgon tar jag en C-vitamin brus och tar en tesked Linfröolja.
Flaskan kostar runt 30:- i de flesta matbutiker och det räcker gott och väl med en tesked för att täcka hela ditt behov av omega 3 och andra ämnen som kroppen älskar.
Speciellt hyn.
Det smakar inte gott och jag får skynda mig att skölja ner äcklet med vatten varje gång, men jag vill gärna tro att det hjälper.
Det är ju som med mycket annat som sägs vara bra för dig, man vet ju inte om det är en tillfällighet att du har renare och finare hy eller om det faktiskt är oljan.

Men jag tänker som såhär, allt som Anna Skipper förespråkar (och som faktiskt stod på flaskan när jag köpte den) är "good stuff" så jag kör på med min lilla shot ett tag till =)

Kommentarer
Postat av: Sanni

Så du kämpar oxå med din gamla olja? Fy faen vad den smakar, hoppas verkligen att den gör nån nytta så att det inte är helt i onödan man häller i sig smörjan varje morgon..

2008-10-10 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback