Blommor

Jag har fått två fina buketter för att jag tagit mitt körkort (Plus de härliga presenter jag fick av Syster)

Denna fick jag från mamma, det är någon form av kål i mitten, annorlunda och rolig liten bukett
Ser man hur blommar står ut från allt skit som är på bordet?
Usch, jag får plocka undan när jag kommer hem




Denna fina bukett fick jag av A's föräldrar. de kom in på salongen när jag låg med huvud i vasken och lät balsamet sjunka in... de är så goa....


Frågan är nu bara hur länge jag lyckas hålla dem vid liv...
Någon som vill satsa en slant?

3 dagar

1 vecka??

Kom igen, jag behöver cash

Jag tittar på dessa vackra blommor och mitt hjärta lider för jag vet att dem kommer dö.. sannerligen dö...
En långsam död dessutom....
Jag gissar på uttorkning eller stark förorening som följd av att jag inte byter vatten..
En långsam och plågsam död alltså...

Välkommen till Casa Persson/Lindh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback