Update

Jag vet att uppdateringarna är väldigt få här.
Jag väntar ivrigt på att få internet hemma men räknar inte med att få det innan jul... helt otroligt vilken lång väntetid...

Hela helgen sitter jag hundvakt och idag köpte vi wii board så jag tror nog vi kommer ha fullt upp i helgen..
Träningsvärken lär vara påtaglig....
Några middagar hinns det nog också med...

Ni följer väl mig på mobilbloggen??
aww, ni är så fina sååå

Då var det väl allt?
Inget nytt på jobbfronten.... motståndet är riktigt hårt.. och med tanke på hur MÅNGA det finns där ute som precis som jag blivit uppsagda så kommer det bli krig om jobben...

Men jag tar på mig min utrustning och kastar mig ut för att slåss....det är enda sättet??

Julklappshysterin råder redan i alla butiker och jag är själv så less.... jag har ju fördelen att kunna ge mig ut närsom så det är min plan....

I onsdags körde jag till gekås med Lina, Anna och Tracit... det var riktigt kul och vi fyra fungerar riktigt bra ihop=)
Jag somnade 20,30 samma kväll och jag hade så ont i ryggen när vi åkte hem... jag är ju inte van vid att köra så långa sträckor...

Gotta go!

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback