Tro nu inget hemskt

Tro nu inte att jag gått och grävt ner mig i fördärvet.
Jag har bara haft fullt upp med alla mina underbara vänner som tagit hand om mig och funnits där med fina ord, mail och sms.
Det är i sånna här stunder som man verkligen vet vilka man kan kalla sina vänner... underbart..

Ska vi ta en liten "Re-cap" om vad jag sysslat med från osdag och fram tills nu?

Onsdag:
Syster yster
bjöd mig på lunch, vi åt på "Tapas" som ligger i hotellet på baltzargatan.
3 tapas rätter + dagens soppa för 85:-.. riktigt gottigt =)
Gick vidare till 3 för att köpa ny telefon till syster... passade även på att lämna in min telefon där minneskortet varit sönder.
De kunde inte fixa det så jag fick ett dubbelt så stort minneskort gratis...
Tror kassakillen gillade hur flammsiga jag och syster var =P

Lämnade Syster på jobbet och åkte direkt hem till Sanni som hade en fin fin blåbärspaj som stod och väntade på mig... fina, fina Sanni

På eftermiddagen kom mamma och hämtade mig, vå åkte och hämtade ut hennes löshår som jag skulle sätta i, samt mitt körkort och annat gott.
Vi satte oss på Siciliana (heter det så?) och delade på en pizza innan helvetet satte igång med att få ut hennes hårförlängningar... fy fan... mardröm!!

Torsdag:
Vid 13,00 åkte jag hem till nya vännen (vi får kalla henne Lilla Anna) Anna (är den tjejen på jobbet som precis kommit tillbaka från mammavik, hon jobbar 50%) hennes lilla dotter Moa var sjuk så hon hade inte jobbat under dagen.
Vi lagade tacos, lekte med alla Moa's leksaker och drack lite vin.. hur mysigt som helst... och plötsligt satt vi där på golvet kring en massa leksaker och lekte för fulla muggar när vi upptäckte att Moa inte ens var kvar i rummet... haha


Söta Moa som var lite krasslig


Vid 17,30 cyklade jag hem till Lina där vi sydde lite saker som jag ska ha till min dräkt på halloween
Sen var det raka vägen hem med en jäkla huvudvärk...

Fredag:
A
var ledig hela dagen så vi hade det mysigt och åt frukost i sängen och bara softade.
Vid 14,00 kom Syster och hämtade mig för att åka till IKEA.
köpte en söt liten blomma till A och två ljusstakar
Vi fikade lite och älskade syster bjöd mig på en läskigt god halloweenbakelse


Med andra ord så har jag det jävligt bra just nu, jag har inte deppat ner mig och jag är ju faktiskt arbetsbefriad i två månader.... jag är ju LEDIG.... hur skönt är inte det??

På måndag måste jag kolla med A-kassan dock för det tar ju 30dagar innan de träder in... eller??
Någon som kan NÅGOT om det där??

Äsch det löser sig.....

Idag är det i.a.f Halloweenfest på G... och jag är så lycklig över att vi inte ska ha det här hemma iår...
Stället är fullt av flyttkartonger och jag får krupp dagligen..
Längtar hela tiden härifrån.....

Det blir en stor fest iår.. mellan 40-50 personer... ojoj.. undrar hur vi ska få plats...

Vi ses där mina små älsklingar, fågelbacksgatan 23a

Puss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback