Nu bär det av

Så, jag är lika frånvarande som alltid och jag vet att ni hatar mig för det.... sorry

Imorgon bär vi det stora flyttlasset och flyttar till Hillerödsvägen.. var där idag med Lina och "invigde" lägenheten
Där är knäpptyst....

Inga ambulanser, inga rivstartande bilar, inga som parkerar mitt i gatan och blockerar all trafik, inga ständiga polisbesök i huset mittemot, slipper se när tanten mittemot blir misshandlad av sin man, inget skrik, inga jävla tutande bilar 5 på morgonen, inga konserter hörs från folketspark, inget mer "oh du bor på den mest brottsberikade gatan i stan snack"
Slipper dessa dryga trappor, 4:e våningen utan hiss... Really?

Där är så tyst, vackert och TYST.... denna underbara tystnad... sinnesro...

Inget mer High Chaparall!!!

Dörren i den nya lägenheten är tunn som en pappskiva, räcker med att någon hostar i trappen och det låter som skiten håller på att flyga in.. nåväl... det är ändå värt det

Jag blir utan internet några dagar.... och tills dess får ni hålla Er med vad det gäller Halloweenbilderna..
Kan dock avslöja att det var kul och där finns en hel del galna bilder..

En annan kul grej när jag ändå håller på??
En muskel i benet har fått sig en rejäl törn, vet inte om det har lossnat något eller vad som hänt ínnuti benet men AJAJAJA
Jag vet att det var för att jag gick ner så många ggr i spagat på halloweenfesten utan att ha värmt upp innan..
Fan så korkat!!!
Men när folk jublar och ropar, en gång till, en gång till och när man är lite (läs mycket) på lyset så bryr man sig inte utan hör bara de glada tillopen..

dumt, dumt, dumt, dumt

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa vecka åker jag till Värmland, första gången jag får träffa släkt som jag inte visste jag hade,,

Nä, klockan är mycket och jag ska ta en sista sväng i lägenheten, pussa lite på den och förklara att
 "det är inte DU, det är jag"


Sov gott älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback