Man undrar...

Jag satt och läste igenom mina gammla inlägg från den tiden jag jobbade i Växeln.. den tiden då det var som mest sugigt att jobba där och OJ... vilket bitter människa jag varit... fy!!!
Det känns inte ens som om et är JAG som skrivit det... eller i.a.f inte det JAG, jag är idag....

Vilken STOR skillnad... ack vad jag förbannade mig över dessa idioter som ringde in.... vilka kål alltså...

Då vet jag i.a.f vad jag INTE vill jobba med när AMS frågar..
Fast det är ju skillnad från arbetsplats till arbetsplats... funkar allt runtomkring en så kanske man kan ta att folk är idioter i telefon??
Tveksamt, men ni förstår kanske hur jag tänker?

Bjuder på några söta bilder!!

Sanni & Jag delar på en drink


Sjunger Singstar, var helt hes i halsen när jag vaknade dagen efter.. stackars dem som hörde mig skråla =)


Några av tjejerna på festen. Lina, emelie, Tara, jag och johanna


Presentöppning


Jag, Lina & James


Jason & Svensson står och pratar Öl


Tara & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback