Lever..

Jag lever, flytten gick bra och jag gick som en pingvin i 4dagar och kände mig allmänt mörbultad.
Smärtan var värt det, känns som om man hittat hem =).. och där är så vackert!!

Bredband kan levereras till fastigheten inom 4-6 veckor, 4-6 VECKOR!!
Jag vet inte om de tror att vi lever under en stubbe i skogen eller något men 4-6 veckor är sjukt länge när man bor i MALMÖ..

Nu sitter jag hos Svensson och tillsvidare så får jag förlita mig på hans bredband, eller linas, eller sandra mottes.. eller ett internetcafé... ni ser alla att möjligheterna är oändliga för mig....

Hur lätt är det att vara jobbsökande utan "internät" undrar ni kanske?
Inte så enkelt.....

så ni får vänta ytterligare en tid innan bilder och kul saker kommer...

Kom hem från en underbar weekend i värmland... min släkt är helt underbar-- plus att de typ är gjorda av miljoner??!!
Min kusin äger rävön som ligger mitt i vänern men fin stuga, båt och allt det dära-
Förutom det så äger han Clarion hotellet DROTT som ligger mitt i karlstadcentrum, där åt vi underbart god mat på restaurangen han precis köpt... han satte även upp en konsert den kvällen vi åt på restaurangen som kallades " a night at the opera" där de gjorde en hyllning till queen och spelade alla de största låtarna... det var johan boding som de hyrt in som sångare och han lät precis som freddie!!!
jag är ju väldigt svag för queen........
Vi hade en hel del mys och jag har inte tid att sitta och skriva ner allt

Nu känner jag att jag bara svammlar om allt och inget..... igen

Allt var perfekt och jag är så glad över att jag följde med.......

tänker inte tråka ut er med detaljer av vad som annars händer i mitt liv...

Until next time

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback