Workout!

Igår skrev jag att jag skulle på aerobic men så blev det inte, istället kom jag överens med min mamma om att vi skulle gå 5km ist.

Det var lite av en flopp för mig eftersom vi inte alls går i samma tempo så jag blev varken svettig eller anfådd såsom hon. plus att efter halva fick vi bryta och gena tillbaka... men det gör inget, vi var ute i lite mer än 1 timme och det var så fin natur och jag skojar inte om där fanns runt 150 kaniner underbart söta små kaninbebisar... som vi ooo:ade och aaa:ade efter =)...

Idag ska jag dock köra styrka på fitness, kanske lite kondition där också om jag pallar kränga mig runt på den där crosstrainern. Vi får väl se.

Jag skulle helst vilja gå en runda istället nu när det är så fint väder, stänga in sig på gymmet kan man göra övriga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback