Utbildning

Vi har en tredjedel av våra tekniker från runtom i landet på utbildning här i två dagar.

Min besöksstol har nog aldrig haft så mycket olika rumpot på sig under sin livstid.
Tycker det är jätte kul att de väljer att komma in och prata med mig, jag har ju bara träffat dem 1 eller 2 ggr.

Fast en sak som INTE var sådär jätte kul var när en utav dem smekte mig på rumpan.
Jag blev faktiskt förbannad och röt till, ordentligt.
Man såg att han blev lite skamsen och skrattade lite nervöst som om han inte visste va han skulle säga.
Sådant är INTE okej, det är skillnad om man gör något på skoj såsom om man blir tilldaskad med en linjal eller en bunte papper på ett "Skojigt" sätt... när man är är på samma nivå

Men man märker direkt när det inte är på skoj längre, och då måste man sätta stopp!

Så det gjorde jag och det kändes bra..
jag har alltid varit ganska mesig med det, när något sådant händer.. att man lixom mest bara låtsas som om inget

Men det där som han gjorde, det var fan ingen "Jacka" som strök förbi..

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Har du blivit flyttad till nya plattformen? Isf, vad tycker du?
Jag har inte blivit flyttad ännu, men det verkar som att "alla andra" har blivit det.

Postat av: Amanda

Det är inte lätt ibland! Ha en fortsatt trevlig dag!

2008-05-07 @ 11:19:59
URL: http://minarosadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback