Social abstinens

Jag har grymm social abstinens idag.
Efter att så mycket trevligt folk har sprungit in och ut ur mitt rum dessa två dagarna till att bli helt dött (De åkte hem igår) gör att jag blir lite deppig.
Men det går över, saknaden försvinner alltid efter ett tag. och om två veckor kommer ju nästa bunt av tekniker ner.

Idag åkte jag & Anna och shoppade skor på lunchen och lyssna på detta mina vänner: jag köpte INGET, inte ett dugg.
Det är helt galet eftersom jag älskar skor, mer än något annat.. njae kanske väskor också

Jag tror helt enkelt det var för att jag var så hungrig så jag kunde inte sluta tänka på mat och därav fördunklades mitt sko-pervers-sinne.. eller vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback