Ordning & Oreda

Här kommer några bilder från när jag hjälpte syster med Co att flytta till deras söta hus i lördags.
Människorna som också hjälpte till var underbara och vi hade trevligt medans vi kånkade på sakerna.
Några bilder jag kan nog bjussa på =)

Annika, Lars, Thomas och Tony försäker hiva upp sängen för smala trappan
image736

Annika gör någon hispig gest för att visa att allt gick bra! (Trappan i bakgrunden håller på att målas)
image737

Detta rum skall agera som gäst/datorrum

image738

Söta huset från baksidan, bakom mig så finns en trädgård som fortsätter ner till ett fint växthus
Ganska stort med andra ord
image739

Samma objekt fast nu har jag flyttat mig bakåt lite längre och då ser man även det söta arrangemanget med singel där det står bord och stolar på. Thomas följde också med på ett hörn när han spatserar mot huset.
image740


image741

Tänk er en kopp the och en bra tidning en varm sommareftermiddag. perfekt!
Eller kanske en brassestol och en färgglad drink?
image742

Tre tappra kvinnor som tar en paus i all röra. Lars arm kom med där också bara för att.

image743

Kommentarer
Postat av: Sanni

Så gulligt hus! Och växthus som jag älskar, fuskigt.

Du har inte funderat på att bli mäklare? Du verkar ha den rätta känslan :)

2008-05-28 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback