Möllan

En vanlig dag på möllan!
Klockan är 03,44 och jag vaknar av en hög jävla smäll, mina fönster vägrar sluta skaka och mitt hjärta rusar i 180km/h
Vad hände?!

Vi båda är vakna och A går upp för att se om han ser något det gör han inte... det tar lång tid innan vi kommer till ro igen och lyckas somna om.

När vi går ut på morgonen och rundar hörnet av huset så ser vi en polisbil och massa tejp.
Vi får förklarat att någon har placerat en sprängladdning utanför en dörr på tredje våningen och när den har smällt har tryckvågen gjort så att alla dörrar i huset flugit in i lägenheterna, fönsterna i trapphuset har också flugit in och där är ett gigantiskt hål i golvet där sprängladdningen funnits, den har alltså sprängt igenom hela golvet.
Alla 30 personer som bor i huset har fått evakuerats under natten och fallet har brottsrubricerats (Man trodde först det var en gasläcka)
Man har också ett ganska starkt tips om vem det är som gjort det.

Inte så konstigt att fönsterna skakade när vi delar samma gård.

HÄR kan ni läsa mer om det

Kan jag väl tycka var sådär lagom kul.....

Kommentarer
Postat av: Sanni

Rena High Chaparall där borta hos er ju.. Varit inne på Hemnet idag? ;)

2008-05-02 @ 10:28:15
Postat av: alexandra

Direkt när jag kom till jobb så gick jag in på hemnet, blev dock väldigt besviken på utbudet =(

2008-05-02 @ 15:27:24
Postat av: Miia

Läste om det i morse o hade för mig att du bodde där så jag hann bli lite orolig. Hoppas ni får en skön helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback