Men ohh!

Jag har ett problem, det är inte så stort men det har irriterat mig HELA dagen.

MIN JÄVLA BH SKAVER SÖNDER MIG!!!!!!!

Det verkar som om den inte sitter tillräckligt tajt och varje gång jag vrider på mig eller rör mig så skaver det till, det har skavt så pass mycket under dagen att det nu är rött och svider...

Vilket problem!

Lika bra att ta av sig Bh:n och låta tuttarna sväva fritt eller vad ska man göra?

Det är alltså pga denna anledningen som man som vuxen även ska ha minst ett ombyte med sig.
Såsom små barn på dagis och fritids...

Jag kommer ihåg mitt fritids, Linsbo....där hade jag mycket kul.
Som när jag och min kompis Malin (möglin) stal hela fritids förråd av pyssel som vi gömde i min rosa byrå ute i vårt förråd.
Vi brukade kalla det för T&B av någon anledning det betydde Ta & Behålla. vi brukade sitta i min garderob och föra protokoll på vad vi skulle ta för något.
Vi skrev alltid ner på ett protokoll, hur många som var närvarande och vem som var sekreterare för det hade vi lärt oss att man skulle göra när man hade möte. så gjorde vi i elevrådet.
Vårt kodord för när någon närmade sig var "Spökslottet"
Det höll på rätt länge....
Vi pysslade aldrig med det och till slut fick vi dåligt samvete och Malin hotade med att berätta så vi grävde ner skitet på en lekplats istället.
Jag kommer ihåg att jag sparade några av pärlorna som en lite triumf...

Fan, vad störda vi var......

Kommentarer
Postat av: Sanni

Så jäkla kul man kunde ha på Mascot då, Auf wiedersehen lixom.. Eller varför inte Ledningspatrullen haha! :)

Kolla in det här, helt underbart: http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=19047

2008-05-15 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback