Mastercard

Mastercard och andra kreditkort..
Det har nog stigti mig lite åt huvudet, jag har flera kreditkort nämligen...
Jag kände ett tag att jag behövde en "Säkerhet"
Visst, tanken är ju väldigt bra men när man flera år senare fortf inte rört ett enda öre utav krediterna så kan det ju vara bra om man kanske skulle ta och stänga några av kontona?

Jag tänker såklart ha kvar ett utav korten för man vet aldrig, en regnig dag någong gång i framtiden.
Men att betala sura pengar en gång om året för något som bara ligger i plånboken och sammlar damm(?) det hoppar jag.

Så jag ringde precis och stängde mitt ena konto, det kändes väldigt skönt.. lite som en omedveten psykisk tyng lyfte från mina axlar... jätte skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback