Mascot kul!

Igår träffade jag Sanni och vi käkade på Mascot.
Riktigt god mat!

Vi drack några cider och öl och plötsligt slår sig två alban/tysk/svenskar ner hos oss.
De bjuder oss på drinkar och är allmänt trevliga.
Men när vi berättar att vi har flickvänner/Pojkvänner eventuellt att vi är ihop så drar dem haha.
Det var riktigt gott med gratis dricka i.a.f =)
Men de tyckte att vi skulle ordna en fest och bjuda dem.

På vägen hem så skrattade vi som två små fjortisar och hela vägen sjöng vi en piff och puff låt "Räddningspatrullen" och jag lyckades fucka up texten varje gång... men det var kul att vara sådär barnsligt flammsig för en gångs skull
Allt är inte bara svart eller vitt.

Och vi garbade som fan när en utav bartendrarna kom fram till oss och vi frågade ifall han kunde sätta igång den "eld-lampan" som värmer en
-"Fryser du?" frågade killen och jag svarade
- Ja
- "blir du varm får du ta av dig" säger han med en liten blinkning

Och det är här det sjuka kommer, utan att ens tänka mig för säger jag
"Ska jag kalla på dig då?"

Detta är så jävla sjukt!
Sånt kör vi med på jobbet, så blir det med bara en massa män på jobbet.
Alla skämt är åt det snuskiga hållet och det är fine, PÅ JOBBET
men när man tar med sig det "kvicka" ute så kan det bli illa...

Vi skrattade och skrattade.
resten av kvällen så höll han sig lite i närheten och fällde små kommentarer.
 Jag skämtade om att han hade stoppat rohypnol i våra drinkar.


Fan, det var en riktigt mysig kväll!!!

---------------------------------------------------------------------------------------
18,10 ska jag klippa mig, ska bli underbart!!!
Om lite mindre än 1 timme så är det helg!!!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Det var verkligen en riktigt mysig kväll, det får bli fler såna i sommar! Så slirig jag blev på 3 öl, eller var det kanske roppen? ;)

Jag råkade mörda min mobil igår (han åkte in i hjulet på min cykel, ingen vacker syn..) så tyvärr är jag lite svår att få tag i för tillfället, men jag ska få en ny i början av nästa vecka, bara så du vet.

2008-05-17 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback